پی سی دکتر

بروزترین آموزش های کامپیوتر

پی سی دکتر

بروزترین آموزش های کامپیوتر

پی سی دکتر

پی سی دکتر برای شما کاربران عزیز آرزوی موفقیت وسر بلندی
بروزترین آموزش های کامپیوتر


  • ۰
  • ۰



نرم افزار افزار Bluescreenview

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید

در اینجا نرم افزاری را به شما معرفی می کنم که این مشکل را تا حدودی حل می کند. نام این نرم افزار Bluescreenview است. در واقع به کمک این نرم افزار شما متوجه می شوید که اشکال کارتان از کجاست و دلیل ارور صفحه آبی مرگ چیست. وقتی این صفحه آبی رنگ به نمایش در می آید، از خود فایلی با فرمت dmp به جا می گذارد که تمامی مشخصات خطا در آن وجود دارد . این نرم افزار با نمایش و ترجمه آن فایل و مشخص کردن اینکه خطا در چه تاریخی و توسط چه عامل سخت افزاری یا نرم افزاری روی داده، به شما کمک می کند که مشکل را برطرف کنید.

حتی اگر کاربر حرفه ای هم نباشید می توانید با کپی کردن شماره ارور و جست و جوی آن در گوگل در مورد آن بیشتر اطلاعات کسب کنید.

نرم افزار به صورت پرتابل و با حجم ۵۴ کیلوبایت می باشد بنابراین نیاز به نصب ندارد. همچنین با تمامی نسخه های ویندوز از جمله ویندوز ۷ و نسخه های ۶۴ بیتی ویندوز نیز سازگاری دارد . دو فایل Chm و txt برای راهنمایی بیشتر قسمت های نرم افزار در فایل زیپ آن قرار دارد که به زبان انگلیسی است.

دانلود نرم افزار Bluescreenview نسخه ۱٫۲۰


  • ۹۴/۰۶/۰۴
  • محمد رضا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی