پی سی دکتر

بروزترین آموزش های کامپیوتر

پی سی دکتر

بروزترین آموزش های کامپیوتر

پی سی دکتر

پی سی دکتر برای شما کاربران عزیز آرزوی موفقیت وسر بلندی
بروزترین آموزش های کامپیوتر


  • ۰
  • ۰

آموزش
حتما برای شما هم پیش آمده که بعد از نصب کلی فونت در داخل پوشه مربوطه در کنترل پنل ، برنامه های گرافیکی در هنگام تایپ با مشکل مواجه شوند. پوشه فونت هم همانند ویندوز می ماند وقتی بیش از حد ظرفیت داخل آن اطلاعات ریخته شود ، منابع محدود سیستمی کاهش پیدا کرده و باز شدن صفحه مورد نظر با تاخیر انجام می شود . البته این تاخیر در برنامه های گرافیکی مشهود است و در برنامه های ویرایشی زیاد کاربرد ندارد . در هر صورت باید بدانید که نباید بیش از اندازه فونت های مختلف نصب کنید زیرا هنگام پیدا کردن یک فونت نیز با مشکل مواجه می شوید . سعی کنید اگر برای قسمتی خاص یک فونت دانلود می کنید بعد از استفاده آن را حذف کنید .
به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

با توجه به توضیحات بالا در ادامه روش ریست کردن پوشه فونت و حذف تمام فونتهای اصافی نصب شده را آموزش میدهم .

1. وارد کنترل پنل شده و پوشه فونت را انتخاب کنید . سپس از سمت چپ پنجره نمایش داده شده بر روی گزینه Font Settings کلیک کنید .

2. بر روی گزینه Restore default font settings کلیک کنید تا به صورت اتوماتیک فونت های نصب شده حذف و فونت های پیش فرض به حالت اول بر گردد .







نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی