پی سی دکتر

بروزترین آموزش های کامپیوتر

پی سی دکتر

بروزترین آموزش های کامپیوتر

پی سی دکتر

پی سی دکتر برای شما کاربران عزیز آرزوی موفقیت وسر بلندی
بروزترین آموزش های کامپیوتر


  • ۰
  • ۰


نسخه های قدیمی قبل از ورژن 35 این ویژگی وجود نداشت که با اجرای مرورگر فایرفاکس بتوانید در صفحه اصلی یکسری وب سایت را به صورت کاشی اضافه کرده و آنها را باز کنید .

برای دیدن مطالب به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

در هر کدام از این کاشیها یک وب سایت ADD می شود و به سادگی می توانید وب سایتهایی که زیاد با آن کار می کنید را مشاهده کنید . این ویژگی زیاد مورد استفاده قرار می گیرد و نیاز به تایپ مستقیم آدرس وب سایت مورد علاقه تان ندارید . کافیست بر روی هر تصویر کلیک کرده و وارد وب سایت مورد نظر شوید . به صورت پیش فرض امکان این وجود دارد که در سه ردیف 5 وب سایت را مشاهده کنید که با ترفندی که در ادامه آموزش میدهم می توانید این تعداد را کاهش یا افزایش بدهید .

1. یک تب باز کرده و در آن دستور about:config را تایپ کنید .
پس از باز کردن صفحه about:config، دو دستور browser.newtabpage.rows و browser.newtabpage.columns را در کادر جستجو تایپ کرده و بر روی عنوان نمایش داده شده دابل کیک کنید تا امکان اعمال تغییرات دلخواه برای شما فراهم شود. با استفاده از این امکان می‌توان بعضی‌ پیش‌نمایش‌ها را در تب جدید حذف یا اضافه نمود.




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی